środa, 8 lutego 2012

Zaakupy, zakupy, za-ku-py:)

Udane zakupy:)

Kolejny raz się nie zawiodłam. Kupiłam kilka tkanin na Allegro od sprzedawcy AbcTekstylia. Mam ogromne plany i jestem ciekawa czy faktycznie uda mi się je zrealizować.

Na płaszcz kupiłam  tweed wełniany morelowo-różowy. Jest milutki i mięciutki w dotyku.
Nigdy nie szyłam płaszcza, ani nie szyłam z takiego materiału. Jest to dla mnie ogromne wyzwanie, tym bardziej, że wypadałoby wszyć podszewkę...czego nie potrafię ;P


W materiał na podszewkę oczywiście też się zaopatrzyłam. Jest on już podszyty czymś ocieplającym.


 Z tego jeansu zamierzam uszyć "penerski" żakiet

I jeszcze jeden materiał, ale nie znam jego przeznaczenia. Może będzie to sukienka, może bluzka. Nie wiem. Ale podobał mi się więc go kupiłam.
 


Plany, plany...dobrze byłoby je zrealizować przed porodem. Tak więc mam na to ok. 8 tyg...

2 komentarze:

  1. Też tam kupuję ;) Tweed bardzo mi się podoba. Sama bym go chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauroczył mnie kolor tweedu i nietypowe wzorki wełniane. Uszyłam z niego płaszcz, myślę że już niedługo się nim pochwalę:)

      Usuń